Nieuw PC beeldscherm
16 berichten
• Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Nieuw PC beeldscherm
ik heb nu 2 schermen op men pc aangeslote. maar kan ik ook op 1 scherm een spel spelen en dan op de andere windows gebruiken? als ik nu een spel doe dan zie ik op het andere scherm nogwel windows maar kan er dan niet met men muis heen. is er ook een manier waarmee ik dan met men muis van beeld kan verandere?
wil je je controller gemod hebben? stuur mij een PM en ik doe het voor je! PS LED, 1234 LED en nu ook rapid fire! je kan ook een nieuwe controller bij mij bestellen.

-

JediRick - Hype-Gamer

- PSN ID: Jedi-Rick
- PS3: Fat 40GB
- Headset: Ja
Als je dit scherm gaat gebruiken voor 't gamen, is het niet de beste keuze. Ik zeg niet dat het een slecht scherm is, maar dan kun je beter kijken naar een scherm met een beter contrast en een betere response tijd.
Zelf gebruik ik een Samsung Syncmaster 2053BW.
Zelf gebruik ik een Samsung Syncmaster 2053BW.

- Voordat je post: De regels - Zoeken
- Heb je een vraag? Hulp nodig? Stuur me gerust een Privébericht
- Als je me toevoegt op PSN, zet er dan even bij dat je van PS3Hype bent!
-

k1ll1ng5pr33 - Moderator

- PSN ID: k1ll1ng5pr33-NL
Ik game nie veel op pc.
Heb het trouwens al als ik via steam het spel op start en dan shift en alt doe dan kan ik met men muis naar het andere scherm.
Heb het trouwens al als ik via steam het spel op start en dan shift en alt doe dan kan ik met men muis naar het andere scherm.
wil je je controller gemod hebben? stuur mij een PM en ik doe het voor je! PS LED, 1234 LED en nu ook rapid fire! je kan ook een nieuwe controller bij mij bestellen.

-

JediRick - Hype-Gamer

-

enemies_are-gay - Master

- PSN ID: enemies_are-gay
- PS3: Fat 80GB
JediRick schreef:ik heb nu 2 schermen op men pc aangeslote. maar kan ik ook op 1 scherm een spel spelen en dan op de andere windows gebruiken? als ik nu een spel doe dan zie ik op het andere scherm nogwel windows maar kan er dan niet met men muis heen. is er ook een manier waarmee ik dan met men muis van beeld kan verandere?
Dan moet je even kijken of het het spel op windowed mode kan spelen en dan alsnog full screen, met sommige spellen kan dat maar niet met alle
-

Falco91Bones - Lite-Gamer

- PSN ID: Falco91Bones
Falco91Bones schreef:JediRick schreef:ik heb nu 2 schermen op men pc aangeslote. maar kan ik ook op 1 scherm een spel spelen en dan op de andere windows gebruiken? als ik nu een spel doe dan zie ik op het andere scherm nogwel windows maar kan er dan niet met men muis heen. is er ook een manier waarmee ik dan met men muis van beeld kan verandere?
Dan moet je even kijken of het het spel op windowed mode kan spelen en dan alsnog full screen, met sommige spellen kan dat maar niet met alle
ja das nog een id ja. zal ff kijke bedankt

-

JediRick - Hype-Gamer

16 berichten
• Pagina 2 van 2 • 1, 2
Keer terug naar Media en Electronica